Translation for "videorecorder" to french
Videorecorder
noun
Translation examples
It is carried out by distancelearning teachers using television, videorecorders and printed and video materials.
Ce système s'appuie sur l'intervention des enseignants et sur l'usage de téléviseurs, de magnétoscopes et de documents papier et vidéo.
In May 2002, under the Criminal Justice and Police Act 2001, a pilot study commenced in five police areas to enable evaluation of the benefits of the videorecording of police interviews with suspects.
En mai 2002, en vertu de la loi de 2001 sur la justice pénale et les services de police, il a été démarré une étude pilote dans cinq circonscriptions de la police qui permettra de savoir quel intérêt présente l'enregistrement sur magnétoscope des interrogatoires de suspects par la police.
The audio-recording and videorecording-withsound of interviews with terrorist suspects are governed by separate Codes of Practice. These Codes replace a previous Code of Practice governing audio-recording made under the Emergency Provisions Act 1998 and a Code of Practice governing silent video-recording which had been mandatory since 10 March 1998.
L'enregistrement sonore et l'enregistrement sonore sur magnétoscope (vidéo) des interrogatoires de personnes soupçonnées de terrorisme sont régis par des codes de pratique distincts qui remplacent un code de pratique antérieur visant les enregistrements sonores pratiqués au titre de la loi de 1998 relative à l'état d'urgence et un autre code de pratique régissant l'enregistrement vidéo silencieux qui était obligatoire depuis le 10 mars 1998.
Oh, no! We won't be undersold on microwaves, videorecorders, ovens...
On a les prix les plus bas pour les micro-ondes, les magnétoscopes...
How many English words do you know?
Test your English vocabulary size, and measure how many words you know.
Online Test